Retrouvez tous les kits et les tutoriel sur Lilibeestudio ALittleMarket

Thursday, November 11, 2010

Fall colors inspiration ! les couleurs de l'automne






Altough my favorite season is spring , i feel really inspired by Automn . Colors are so beautiful specialy in November where the leaves have such gorgeous golden colors .I love the combination of pumpkins orange with apple green and cinnamon.

L'été est ma saison favorite.Cependant je me suis toujours sentie inspirée par l'automne.Les couleurs y sont si belles surtout en novembre ou les feuilles des arbres prennent de trés belles teintes dorées.Mais aussi l'orange d'un potimarron , le vert des pommes , le marron des chataignes.Hum tout cela me fait penser à l'odeur d'un pain d'épice tout juste sorti du four..... Sassafras " Mix and Mend " collection combined to orange " Garden Bits " chipboards , Kelly Green and Chocolate alpha stickers helped me creating a fall color combo when altering my sketch book .

J'ai donc utilisé cette belle combinaison de couleur automnales pour alterer mon carnet de croquis.J'ai mélangé la collection Mix & Mend de Sassafras avec les chipboards Garden Bits oranges et les alpahabets stickers verts ( kelly green ) et chocolat.




Back Cover file folder with leaves my daughter gave me .

pochette interieur a la fin du carnet avec à l'interieur des feuilles ramassées par ma fille .


Well i hope you enjoyed this project and will be inspired by fall colors as much as me.Take care :)

J'espere que ce projet vous aura plu et que vous aussi serez inspirée par les couleurs de l'automne.A bientot :)

3 comments:

Scrapamum said...

That sketch book looks gorgeous!!!

Unknown said...

toujours aussi impressionnante! j'aime ces couleurs mêmes si ce ne sont pas mes préférées tu les subliment! bravo

Sara said...

I love this little project!!! A sketch book would be such a great christmas gift for me... LOL! My current one is almost full... perhaps I need to make one like yours and put it under the tree "to ME, from ME" ...ooops! Where'd that season of GIVING go? ;)


ANYHOW, this is great and a very nice gift idea!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...