Retrouvez tous les kits et les tutoriel sur Lilibeestudio ALittleMarket

Thursday, February 3, 2011

new minibook / nouvel album

Did i say that i was busy?Well i was working on this project and other stuff.I loved making this new minibook i am going to send to a friend.i mixed sassafras Indie Girl papers with Count me In stickers and Djeco stickers.
Est ce que je vous ai dit que j'éyais un peu occupée ces derniers jours? Eh bien je travaillais sur cet album , et puis sur un autre projet aussi .Celui ci , que j'adore sera envoyé à une amie.J'ai utilisé la collection Indie Girl de Sassafras ainsi que les stickers Count me In et des stickers Djeco aussi.

A close up of the front cover page.I used Sassafras Top Ten Pinks chipboards and green glitter alpha stickers.
De prés vous pouvez voir le chiffre en chipboard Sassafras Top Ten Pinks et l'alphabet brillant vert



I added texture mixing different colours treads.
J'ai collé du fil de couleurs differentes pour ajouter un peu de texture.Je vous monte d'autres photos demain

I will show you more photos tomorrow.
Take care :)

1 comment:

Rachel M said...

Oh, this is gorgeous, I love the yarn frames. :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...